28 Oktober 2010

Rahmat Alam Resources



 12 November 2010 sebagai sebuah syarikat yang menjalankan perniagaan menjual produk kesihatan,  pengurusan perniagaan am, menjual telefon dan aksesori telefon. 



Setelah berjaya dan dilantik menjadi agen stok  HPA daripada Al Wahida Marketing Sdn. Bhd pada 28 Oktober 2010.  RAR  menjalankan perniagaan menjual produk keluaran HPA khasnya produk berasaskan herba dan berkembang dengan maju.

Perkembangan perniagaan semakin maju dan mengorak langkah untuk mengedar dan menjual telefon keluaran Ninetology.  Sambutan pengguna dan pelanggan yang menggunakan telefon ini amat membanggakan dan berpuashati dengan kualiti telefon keluaran Ninetology dan yang paling penting harganya berpatutan dan aplikasi yang terkini.


Keperhatinan dan cakna terhadap kesihatan dan kecantikan membuatkan ramai masyarakat kita mengambil Rumpai Laut Asli ( Pure Marine Collegen ) sebagai makanan tambahan bagi meningkatkan tahap kolagen dalam badan lantas membantu meningkatkan kesihatan dan kecantikan kulit. RAR mengambil peluang untuk membantu pengguna untuk mendapatkan rumpai laut asli. Rumpai laut disediakan dalam bentuk pek 100 gram bagi tiga gred  kuning, ungu dan hijau atau dalam pek kilogram. 

Dan ianya amat baik untuk kesihatan sebagaimana yang diketahui umum, malah lebih murah dan jimat untuk menjaga kesihatan sepanjang hayat.

Impian dan harapan saya untuk memiliki sebuah perniagaan sendiri akhirnya termakbul jua. 

Kepada semua yang ingin mengembangkan perniagaan barangan halal serta ingin membuat tempahan rumpai laut, produk herba HPA serta telefon Ninetology  bolehlah menghubungi saya melalui email: rkbudi @gmail.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan